Missie en visie

Missie

TIGRA vergroot de duurzame inzetbaarheid van werknemers door hen te helpen blijvend vitaal te zijn (of weer te worden) en optimaal en met plezier te functioneren. Nu en in de toekomst.

Visie

Nederland vergrijst en het aandeel jongeren loopt terug. De behoefte aan vitale en daarmee duurzaam inzetbare werknemers neemt daardoor steeds verder toe. Bedrijven zijn na de economische recessie weer bereid te investeren. Ook de overheid is steeds meer doordrongen van het belang van duurzame inzetbaarheid en stelt geld beschikbaar in de vorm van ESF-subsidies.

Door toename van (chronische) gezondheidsproblemen en veranderingen in de zorg verschuift het werkveld steeds meer van re-integratie na verzuim naar het vitaal houden van gezonde werknemers. Verder ontstaan er trends in e-healthsystemen en is er steeds meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Met het brede scope van dienstverlening, een heldere visie en een persoonlijk werkwijze springt TIGRA op al deze ontwikkelingen in. Zij streeft ernaar marktleider te zijn in Nederland, als dé partner voor werkgevers op het gebied van duurzame inzetbaarheid van vitale, dynamische en sprankelende werknemers.

Blog | 26 maart 2018

ESF, subsidie of investering? (ESF 2014-2020)

De verwachting is dat er voor de zomer van 2018 weer een aanvraagtijdvak komt voor ESF Duurzame inzetbaarheid 2018. Dit betekent dat je als werkgever 50% van de kosten die je maakt voor duurzame inzetbaarheid vergoed krijgt door de Europese Unie, met een maximum van € 10.000,-. Een mooi moment dus om te werken aan de […]

Lees verder

Blog | 12 maart 2018

Aanwakkeren eigenaarschap duurzame inzetbaarheid

Familiebedrijf Smeding Groenten en Fruit zuinig op mensen Al meer dan 80 jaar is Smeding Groenten en Fruit een trots familiebedrijf. Ze geloven in de rijkdom van groenten en fruit en willen daar alle foodservice- en foodretailklanten elke dag weer mee verrassen. Het hoofdkantoor en distributiecentrum van 20.000 vierkante meter vind je in het Friese […]

Lees verder

Blog | 6 februari 2018

HORNBACH heeft vitaliteit hoog in het vaandel

Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is sinds 1997 actief op de Nederlandse markt en vertoont sindsdien een ware groeispurt. HORNBACH heeft hier nu 13 vestigingen, en de 14e in Zwolle gaat in het voorjaar van 2018 open. Iedere vestiging biedt gemiddeld aan 150 mensen werk. Al meerdere malen werd de prestigieuze Retail Jaarprijs “Beste Bouwmarkt […]

Lees verder

Meer artikelen

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Inschrijven