Missie en visie

Missie

TIGRA vergroot de duurzame inzetbaarheid van werknemers door hen te helpen blijvend vitaal te zijn (of weer te worden) en optimaal en met plezier te functioneren. Nu en in de toekomst.

Visie

Nederland vergrijst en het aandeel jongeren loopt terug. De behoefte aan vitale en daarmee duurzaam inzetbare werknemers neemt daardoor steeds verder toe. Bedrijven zijn na de economische recessie weer bereid te investeren. Ook de overheid is steeds meer doordrongen van het belang van duurzame inzetbaarheid en stelt geld beschikbaar in de vorm van ESF-subsidies.

Door toename van (chronische) gezondheidsproblemen en veranderingen in de zorg verschuift het werkveld steeds meer van re-integratie na verzuim naar het vitaal houden van gezonde werknemers. Verder ontstaan er trends in e-healthsystemen en is er steeds meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Met het brede scope van dienstverlening, een heldere visie en een persoonlijk werkwijze springt TIGRA op al deze ontwikkelingen in. Zij streeft ernaar marktleider te zijn in Nederland, als dé partner voor werkgevers op het gebied van duurzame inzetbaarheid van vitale, dynamische en sprankelende werknemers.

Blog | 8 oktober 2018

De kracht van samen

‘Samen zorgen we voor verandering’, ‘we moeten het samen doen’, ‘samen maken we het verschil’. Als we het hebben over veranderingen van koers of van gedrag binnen organisaties dan zijn dit veelgehoorde uitspraken. Natuurlijk is het waar dat je samen meer bereikt, maar ik voel de drang om hier eens dieper in te duiken. In […]

Lees verder

Blog | 25 september 2018

De kosten van een Preventief Medisch Onderzoek

Eerder schreef ik al eens over Duurzame Inzetbaarheid (DI) en de APK voor werknemers. Of beter gezegd het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). Beide onderwerpen zijn ‘hot’ en voor ons dagelijks onderwerp van gesprek bij klanten, adviseurs en prospects. Intussen zeker geen ‘hype’ meer; organisaties zijn bezig met de inzetbaarheid van hun mensen. Om verzuimende werknemers […]

Lees verder

Blog | 10 augustus 2018

Een gemiddeld rapportcijfer van 8,5

Het eerste half jaar is afgerond en wij waren benieuwd, net als na ieder kwartaal, hoe we ervoor staan qua klanttevredenheid. Wij zijn trots Medewerkers die via TIGRA een programma of onderzoek hebben afgerond, ontvangen van ons een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. In het eerste half jaar van 2018 scoren wij qua klanttevredenheidscijfer […]

Lees verder

Meer artikelen

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Inschrijven