Een gemiddeld rapportcijfer van 8,5

Het eerste half jaar is afgerond en wij waren benieuwd, net als na ieder kwartaal, hoe we ervoor staan qua klanttevredenheid.

Wij zijn trots

Medewerkers die via TIGRA een programma of onderzoek hebben afgerond, ontvangen van ons een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. In het eerste half jaar van 2018 scoren wij qua klanttevredenheidscijfer gemiddeld een 8,5 en hebben we een NPS score van 53. Hier zijn we trots op!

Daarnaast hebben we ook onze klanten (werkgevers) gevraagd naar een beoordeling. Hier mogen we eveneens trots op zijn; het klanttevredenheidscijfer is gemiddeld een 8,4 en een NPS score van 40.

Quotes

Wat zeggen werkgevers over ons? Hieronder een aantal mooie quotes:

– Snelheid en goede communicatie
– Doelgerichte plan van aanpak gericht op re-integratie naar werk
– Professioneel en korte lijnen
– Zeer professioneel en mens gericht
– Kundige medewerkers
– Makkelijk bereikbaar en grote geografische bereikbaarheid
– Toegevoegde waarde op basis van terugkoppeling medewerkers
– Goede aansprekende en aansluiting gevende interventies

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Ook het tweede half jaar gaan we weer voor mooie cijfers.

Wilt u ook kennismaken met onze dienstverlening? Schroom niet en neemt contact met ons op. We staan voor u klaar!

©

Meer artikelen

Blog | 8 oktober 2018

De kracht van samen

‘Samen zorgen we voor verandering’, ‘we moeten het samen doen’, ‘samen maken we het verschil’. Als we het hebben over veranderingen van koers of van gedrag binnen organisaties dan zijn dit veelgehoorde uitspraken. Natuurlijk is het waar dat je samen meer bereikt, maar ik voel de drang om hier eens dieper in te duiken. In […]

Lees verder

Blog | 25 september 2018

De kosten van een Preventief Medisch Onderzoek

Eerder schreef ik al eens over Duurzame Inzetbaarheid (DI) en de APK voor werknemers. Of beter gezegd het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). Beide onderwerpen zijn ‘hot’ en voor ons dagelijks onderwerp van gesprek bij klanten, adviseurs en prospects. Intussen zeker geen ‘hype’ meer; organisaties zijn bezig met de inzetbaarheid van hun mensen. Om verzuimende werknemers […]

Lees verder

Blog | 10 augustus 2018

Een gemiddeld rapportcijfer van 8,5

Het eerste half jaar is afgerond en wij waren benieuwd, net als na ieder kwartaal, hoe we ervoor staan qua klanttevredenheid. Wij zijn trots Medewerkers die via TIGRA een programma of onderzoek hebben afgerond, ontvangen van ons een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. In het eerste half jaar van 2018 scoren wij qua klanttevredenheidscijfer […]

Lees verder

Meer artikelen

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Inschrijven