Een gemiddeld rapportcijfer van 8,5

Het eerste half jaar is afgerond en wij waren benieuwd, net als na ieder kwartaal, hoe we ervoor staan qua klanttevredenheid.

Wij zijn trots

Medewerkers die via TIGRA een programma of onderzoek hebben afgerond, ontvangen van ons een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. In het eerste half jaar van 2018 scoren wij qua klanttevredenheidscijfer gemiddeld een 8,5 en hebben we een NPS score van 53. Hier zijn we trots op!

Daarnaast hebben we ook onze klanten (werkgevers) gevraagd naar een beoordeling. Hier mogen we eveneens trots op zijn; het klanttevredenheidscijfer is gemiddeld een 8,4 en een NPS score van 40.

Quotes

Wat zeggen werkgevers over ons? Hieronder een aantal mooie quotes:

– Snelheid en goede communicatie
– Doelgerichte plan van aanpak gericht op re-integratie naar werk
– Professioneel en korte lijnen
– Zeer professioneel en mens gericht
– Kundige medewerkers
– Makkelijk bereikbaar en grote geografische bereikbaarheid
– Toegevoegde waarde op basis van terugkoppeling medewerkers
– Goede aansprekende en aansluiting gevende interventies

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Ook het tweede half jaar gaan we weer voor mooie cijfers.

Wilt u ook kennismaken met onze dienstverlening? Schroom niet en neemt contact met ons op. We staan voor u klaar!

©

Meer artikelen

Blog | 3 december 2018

De kunst van het loslaten

Herkennen jullie het? De zoveelste vraag over het juist omgaan met privacy en persoonsgegevens… Ik word er eerlijk gezegd wel eens een beetje gek van. Natuurlijk is het enorm belangrijk en gaan ook wij als organisatie uiterst zorgvuldig om met uw gegevens. Maar alle haken en ogen die deze soms ietwat overspannen wetgeving met zich […]

Lees verder

Blog | 7 november 2018

Met welke stappen zetten wij een Preventief Medisch Onderzoek op?

Wij krijgen vaak de vraag hoe we onze projecten op duurzame inzetbaarheid aanpakken. Hier zal ik antwoord op proberen te geven. Dat is niet gemakkelijk, omdat geen project bij ons hetzelfde is. Vraagstelling, cultuur, doelstellingen en ambities zijn ontzettend bepalend voor hoe wij onze dienstverlening inzetten. Toch ga ik een poging wagen de vraag te […]

Lees verder

Blog | 7 november 2018

Gedragsmatige Fysieke Training- Wat kost het en wat levert het op?

We volgen Anneke in de Gedragsmatig Fysieke Training van TIGRA Anneke werd bij ons aangemeld voor een Intake nadat ze reeds een week verzuimd was. Ze had fysieke klachten die al langere tijd sluimerend aanwezig waren. De afgelopen jaren hebben deze klachten Anneke vaak beperkt in haar werkzaamheden. Soms leidde dit tot korte momenten van […]

Lees verder

Meer artikelen

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Inschrijven